KUNDEANBEFALINGER
1 (2).jpg
”Kjempefornøyd. For første gang at jeg kjørte ned mot 0.5l mila. Og bilen mista festet når jeg dro på fra 1.gir“

– Alfa Gulietta

2016-04-14 11.31.21.jpg
”Fornød kunde kom inn med 90 hk, 215 Nm- Har nå 118 hk og 280NM“

– Partner Ecu tuning

1.jpg
”Reist hjem med 265 Hk, Kom med 224, Sparer over 10% drivstoff i tilegg!“

– Mercedes Viano

2016-03-29 17.01.19.jpg
”Kom med 116 Hk. kjørte hjem med 153 og i tillegg 30% mere NM helt fra kjelleren. “

– Toyota Previa

2015-11-04 08.20.24.jpg
”Hei. Ny pers i lavt forbruk Krs-Oslo,uten en gang å prøve. Ned fra 0,54 til 0,50 pr mil. Langt mere komfortabel kjøring med mindre giring og godt bunndrag. Ikke minst deilig å kjenne at det sparker litt ekstra når man drar på. Takk for bra jobb!“

– Berlingo Hdi

2015-04-21 17.08.48.jpg
”“

Subaru Impreza

DSC00067.JPG
”Bra! Bilen ble som om den er originalkjøpt med en større motor. I tillegg bruker den mindre diesel på vanlig kjøring. “

– Mercedes C 220 CDI

DSC00008.jpg
”Dette funka bra!“

– Mercedes E 280

båtg.png
”Resultater på min båt er økning av toppfart fra 35,5kn til 38,9kn og i marchfart på 32,5kn er dieselforbruk uten chip 60liter/time og med chip 52 l/h“

– Volvo D6 370

P6190095.JPG
”Kom med en A4, gikk igjen med noe som minnet mer om en S4. Nå blir det lang tur til Tyskland :)“

– Audi A4 2010 143 HK

Forside slideshow

Finn din bil

MULITFUNKTIONS PROGRAMMER

En komplett  tuning av din motor vil si at en rekke parametere på din motor kan og må endres. For å oppnå maks effekt, ved 100% gasspådrag, så må en så gjøre det maksimale innen alle områder en endrer på motoren.

Man kan tenke seg « en type» måte å bygge  chiptuning boks på med mange programmer, og man får da:

  1. Økonomi program

  2. Mere power.

  3. Og kanskje enda mere  power……….. ?

 

Eller, I vår fantastiske teknologiske verden, så kan man lage ett mere nyutviklet High tech program som gjør dette i en operasjon:  Mulitfunksjonelt selvtenkende chiptuning:

 

Hvordan kan vi gjøre dette i praksis?

En komplett  tuning av din motor vil si at en rekke parametere på din motor kan og må endres.

For å oppnå maks effekt, ved 100% gasspådrag, så må en så gjøre det maksimale innen alle områder en endrer på motoren. Som for eksempel drivstoffmengde, trykk på dieselen, tennings tidspunkt, turbo trykk og andre parametere.

Men, når man så bruker mindre enn 75% gasspådrag ( mao mindre enn de HK / NM du originalt har ) så kan man ha fokus på å gjøre maksikmalt av endringer på de ting som direkte påvirker drivstoff økonomien.

 --------

Mao du får alt i ett.

  • 100% drivstoff økonomi opp til 75% gasspådrag  =  ØKONOMI PROGRAM.

               Men det stopper ikke er, eller for å si det på en annen måte. Du har likevel ikke

               valgt vekk Hk / NM, Du harnemlig likevel

  • 100% kraft tilgjengelig hvis du vil, kun gi mere gass = POWERPROGRAM. Alt er valgt på forhånd for deg!

Så enkelt kan  - og skal – det gjøres!

-------




For mer info rundt emnet se" Nordisk økonomiprogram"

 

« Tilbake til forsiden


Sørlandets bil og import AS |
Rosselandsveien 6 |
4647 Brennåsen |
Tlf. +47 91 91 71 71 |
Org.nr. 993 551 384
Verified by VisaMastercard SecureCodeSvea Web PayPaypal

Solution by Dots | Makeweb/4