KUNDEANBEFALINGER
1 (2).jpg
”Kjempefornøyd. For første gang at jeg kjørte ned mot 0.5l mila. Og bilen mista festet når jeg dro på fra 1.gir“

– Alfa Gulietta

2016-04-14 11.31.21.jpg
”Fornød kunde kom inn med 90 hk, 215 Nm- Har nå 118 hk og 280NM“

– Partner Ecu tuning

1.jpg
”Reist hjem med 265 Hk, Kom med 224, Sparer over 10% drivstoff i tilegg!“

– Mercedes Viano

2016-03-29 17.01.19.jpg
”Kom med 116 Hk. kjørte hjem med 153 og i tillegg 30% mere NM helt fra kjelleren. “

– Toyota Previa

2015-11-04 08.20.24.jpg
”Hei. Ny pers i lavt forbruk Krs-Oslo,uten en gang å prøve. Ned fra 0,54 til 0,50 pr mil. Langt mere komfortabel kjøring med mindre giring og godt bunndrag. Ikke minst deilig å kjenne at det sparker litt ekstra når man drar på. Takk for bra jobb!“

– Berlingo Hdi

2015-04-21 17.08.48.jpg
”“

Subaru Impreza

DSC00067.JPG
”Bra! Bilen ble som om den er originalkjøpt med en større motor. I tillegg bruker den mindre diesel på vanlig kjøring. “

– Mercedes C 220 CDI

DSC00008.jpg
”Dette funka bra!“

– Mercedes E 280

båtg.png
”Resultater på min båt er økning av toppfart fra 35,5kn til 38,9kn og i marchfart på 32,5kn er dieselforbruk uten chip 60liter/time og med chip 52 l/h“

– Volvo D6 370

P6190095.JPG
”Kom med en A4, gikk igjen med noe som minnet mer om en S4. Nå blir det lang tur til Tyskland :)“

– Audi A4 2010 143 HK

Forside slideshow

Finn din bil

BENSINTUNING OG BENSIN TRIMMING, MAX EFFEKT OG BEST ØKONOMI PROGRAM.

Kr 3.250,- for din bensintuning! Best effekt og spesial utviklet nordisk økonomi program. Test gjerne ditt sett før du betaler. Du velger bare " Faktura 30 dager" i nettbutikken.

Ja det er sant, vi kan nå tune din bensin turbo motor, så fremt den er av nyere modell og du finner den i nettbutikken vår.

Vedr kvaliteten på våre bensintuning sett, så se også denne artikkelen mht. produksjonslinjene og en del rundt hvordan dette markedet fungerer:

Chiptuning og kvalitet.

Tidligere har det vært vanlig at man kan tune diesel biler, men ikke bensin. Hvorfor kan man det nå?

Først er det viktig å si at når vi snakker om bensin chiptrimming via boks så gjelder dette nyere bensin biler med turbo.

En av hoved forskjellene på trimming av bensin og diesel er at en diesel bil responderer mest ut fra oppsettet rundt innsprøytingen av drivstoffet. Mens en med chiptrimming av en bensin bil må ha mere fokus på turboens lade trykk. 

Det som nå er blitt mulig med boks er at en også kan avlese turbo trykket via en ekstern enhet. Og dermed kan en hente ut de parameterne som er nødvendige for å optimalisere bilen via bensin tuning.

I og med at biler i dag blir mer og mer individuelle og spesielle. Så er dette en teknologi som i det siste har blitt fremtvunget for å oppnå akseptabel effekt også på diesel motorer.

Det er viktig å si, at selv om en ved tuning av en bensinmotor leser av bilens turbo trykk, så gjøres dette på en 100% trygg måte. 
Vi gjør ingen ting med oppsettet av bilens sikkerhet og varslings systemer. Disse er i original stand med originale verdier for varsling.
Dette er en god  trygghet for deg!

Da vet du at ved bruk av vårt bensin tuning sett, så lever bilen i beste velgående med trykk og temperaturer som er godt innenfor spesifiasjonene som er satt opp av selve produsenten.

Vanlig måter å stave feil på ved bensin trimming er benzin og besin trimmning.

« Tilbake til forsiden


Sørlandets bil og import AS |
Rosselandsveien 6 |
4647 Brennåsen |
Tlf. +47 91 91 71 71 |
Org.nr. 993 551 384
Verified by VisaMastercard SecureCodeSvea Web PayPaypal

Solution by Dots | Makeweb/4